іздеу
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ОРТА МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНДА ОТБАСЫ ТАРИХЫН ВИЗУАЛДЫ ДЕРЕКТЕР НЕГІЗІНДЕ ОҚЫТУДЫҢ ПЕРСПЕКТИВАЛАРЫ
ТАРИХ САБАҒЫНДА МҰҒАЛІМ ТӘЖІРБИЕСІН ДАМЫТУДАҒЫ «ІС-ӘРЕКЕТТІ ЗЕРТТЕУ» (ACTION RESEARCH) ӘДІСІНІҢ ТИІМДІЛІГІ
ТАРИХИ ПӘНДЕРДІ ОҚЫТУДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ӨЗІНДІК ЖҰМЫСТАРЫН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК ЖОЛДАРЫ
ҚЫТАЙ СТУДЕНТТЕРІНІҢ БІЛІМ КӨШІ-ҚОНЫ: КОРОНАВИРУС ФАКТОРЫ
КЕЙС-СТАДИ ӘДІСІ – ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫ САБАҚТАРЫНДА ОҚЫТУДЫҢ ЗАМАНАУИ ТЕХНОЛОГИЯСЫ РЕТІНДЕ
Bekenova F.M. THE ROLE AND IMPORTANCE OF INNOVATIVE APPROACHES TO TEACHING THE CULTURAL HERITAGE OF THE MEDIEVAL TURKIC WORLD IN IMPROVING THE QUALITY OF EDUCATION
ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫ САБАҒЫНДА БІЛІМГЕРДІҢ СЫНИ ТҰРҒЫДАН ОЙЛАУЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ КЕЙБІР ТӘСІЛДЕРІ
ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫ ПӘНІНДЕ ОТАНСҮЙГІШТІККЕ ТӘРБИЕЛЕУ БОЙЫНША ТӘЖІРИБЕЛІК ЖҰМЫСТАРДЫҢ НӘТИЖЕЛЕРІ
ЖОҒАРЫ МЕКТЕПТЕ ТАРИХТЫ ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНЕ XVІІ-ХІХ ҒАСЫРЛАРДАҒЫ ҚАЗАҚ БИЛЕУШІ ЭЛИТАСЫНЫҢ ЭПИСТОЛЯРЛЫҚ МҰРАСЫН ЕНГІЗУДІҢ ТИІМДІЛІГІ
СТУДЕНТТЕРДІҢ БОЙЫНА ОТАНСҮЙГІШТІК, ТОЛЕРАНТТЫЛЫҚ ҚАСИЕТТЕРДІ ҚАЛЫПТАСТЫРУ
МЕКТЕП ТҮЛЕКТЕРІНІҢ САЯСИ МӘДЕНИЕТІНІҢ КЕЙБІР АСПЕКТІЛЕРІ (АЛМАТЫ қ. МЫСАЛЫНДА)
ТАРИХ САБАҒЫНДА «ІС-ӘРЕКЕТТІ ЗЕРТТЕУ» (AСTION RESEARCH) ТӘСІЛІН ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ МҰҒАЛІМНІҢ КӘСІБИ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚҰЗІРЕТІН ДАМЫТУДЫҢ МҮМКІНДІКТЕРІ
ОҚУ ПРАКТИКАСЫНДАҒЫ КҮНДЕЛІКТІ ӨМІР ТАРИХЫ ТАНЫМДЫҚ МОТИВАЦИЯНЫ ДАМЫТУ ФАКТОРЫ РЕТІНДЕ: ХХ ҒАСЫРДАҒЫ ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫНЫҢ МАТЕРИАЛЫНДА
ОҚУШЫЛАРДЫ ПАТРИОТТЫҚҚА ТӘРБИЕЛЕУДЕ БАУЫРЖАН МОМЫШҰЛЫНЫҢ ӘСКЕРИ-РУХАНИ МҰРАСЫН МЕКТЕПТЕ ОҚЫТУ (LESSON STUDY "Сабақты зерттеу" аясында өткізілген сабақ мысалында)
ОҚУШЫЛАРДЫ ПАТРИОТТЫҚҚА ТӘРБИЕЛЕУДЕ БАУЫРЖАН МОМЫШҰЛЫНЫҢ ӘСКЕРИ-РУХАНИ МҰРАСЫН МЕКТЕПТЕ ОҚЫТУ (LESSON STUDY "Сабақты зерттеу" аясында өткізілген сабақ мысалында)
ТӘУЕЛСІЗ ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫН ОҚЫТУДА ЭЛЕКТРОНДЫ РЕСУРСТАРДЫ ПАЙДАЛАНУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ӘДІСТЕРДІ ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ ОҚУҒА ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН АРТТЫРУ
ЖОБА ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ МАЗМҰНЫ, ПРИНЦИПТЕРІ ЖӘНЕ ОНЫҢ ТАРИХ САБАҚТАРЫНДА ҚОЛДАНЫЛУЫ
АРХЕОЛОГИЯЛЫҚ ОЛЖАЛАРДЫ ПАЙДАЛАНА ОТЫРЫП, МЕКТЕП БАҒДАРЛАМАСЫНДАҒЫ ТАРИХТЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІН ТҮРЛЕНДІРУ МҮМКІНДІКТЕРІ
ҚАЗАҚСТАН ЖАСТАРЫНЫҢ ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫ ДӘРЕЖЕСІН КӨТЕРУ
ХХ ҒАСЫР БАСЫНДАҒЫ БІЛІМ БЕРУ ІСІ: МЕКТЕП ОҚУЛЫҚТАРЫН ДАЯРЛАУДАҒЫ ҰЛТ ҚАЙРАТКЕРЛЕРІНІҢ РӨЛІ
БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМНІҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЕҢБЕККЕ КӘСІБИ-ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ДАЙЫНДЫҒЫН ДАМЫТУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫ
САПАЛЫ БІЛІМ – ҚАЗАҚСТАННЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ДАМУЫНЫҢ НЕГІЗІ
ТАРИХИ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ТАРИХИ ТІЗБЕКТІҢ ОҚЫТЫЛУЫН УАҚЫТ ФЕНОМЕНІМЕН ЗЕРТТЕП, УАҚЫТ ПЕН ТАРИХТЫҢ АРАҚАТЫНАСЫН ОҚУЛЫҚ РЕСУРСТАРЫМЕН ҚАТАР ПАЙДАЛАНУ
ОРТА МЕКТЕП ЖАҒДАЙЫНДА ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫ САБАҒЫНДА ДИАЛОГТІК ОҚЫТУДЫ ҚОЛДАНУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ