Оқытушыға студенттердің өзіндік оқу-танымдық, ғылыми-зерттеу және кәсіби-практикалық қызме-тін басқару сияқты оқыту түрлері толық көлемде берілуі тиіс. Ақылы оқуға көшу жағдайында, нарық басым ғылыми және өндірістік бағыттарды анықтаған кезде оқытушылардың бәсекеге қабілетті педагоги-калық технологияларды, студенттердің әлеуетті мүмкіндіктерін дамытатын оқыту әдістемелерін, олардың білімге, жаңашылдыққа, шығармашылық белсенділікке және кәсіпқойлыққа ұмтылысын неғұрлым сапалы әзірлеуі мүмкін.
ТЕХНОЛОГИИ РАЗВИТИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ТВОРЧЕСКОЙ ГОТОВНОСТИ БУДУЩЕГО УЧИТЕЛЯ К ПЕДАГОГИЧЕСКОМУ ТРУДУ
Опубликован May 2021
57
47
Аннотация
Язык
Русский
Ключевые слова
преподаватель, творческий потенциал, специалист
Как цитировать
[1]
Бахтибаев, А. 2021. ТЕХНОЛОГИИ РАЗВИТИЯ ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ТВОРЧЕСКОЙ ГОТОВНОСТИ БУДУЩЕГО УЧИТЕЛЯ К ПЕДАГОГИЧЕСКОМУ ТРУДУ. Вестник КазНПУ имени Абая. Серия: Исторические и социально-политические науки. 1, 64 (май 2021).