іздеу
ЖАҢА ТҰРПАТТАҒЫ МЕКТЕПТЕРДІ ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ ҚАЗАҚ ЗИЯЛЫЛАРЫНЫҢ ҚЫЗМЕТІ БАСПАСӨЗ БЕТТЕРІНДЕ (ХХ ғ. 20 жылдары)
ҚАЗІРГІ ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ЖӘНЕ СИНГАПУРЛЫҚ ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУ МОДЕЛЬДЕРІНІҢ ТАРИХИ ӨЗАРА БАЙЛАНЫСЫ
ҚАЗАҚСТАН ЖАСТАРЫНЫНЫҢ БОЙЫНА ТАРИХИ БІЛІМДІ ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ НЕГІЗГІ БАҒЫТТАРЫ
МҰРАЖАЙЛАРДЫҢ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫН ТАРИХИ САНАҒА ТӘРБИЕЛЕУДЕГІ ҚЫЗМЕТІНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ: ТҮРКІСТАН ОБЛЫСЫ МЫСАЛЫНДА
«ӘЗІРЕТ-СҰЛТАН» МЕМЛЕКЕТТІК ТАРИХИ-МӘДЕНИ ҚОРЫҚ-МҰРАЖАЙЫНЫҢ ТАРИХИ ДАМУЫ: ҚАЗІРГІ ҚОҒАМДЫҚ-РУХАНИ ҚЫЗМЕТІ
ЖОҒАРЫ МЕКТЕПТЕ ТАРИХТЫ ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНЕ XVІІ-ХІХ ҒАСЫРЛАРДАҒЫ ҚАЗАҚ БИЛЕУШІ ЭЛИТАСЫНЫҢ ЭПИСТОЛЯРЛЫҚ МҰРАСЫН ЕНГІЗУДІҢ ТИІМДІЛІГІ
ТАРИХИ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ТАРИХИ ТІЗБЕКТІҢ ОҚЫТЫЛУЫН УАҚЫТ ФЕНОМЕНІМЕН ЗЕРТТЕП, УАҚЫТ ПЕН ТАРИХТЫҢ АРАҚАТЫНАСЫН ОҚУЛЫҚ РЕСУРСТАРЫМЕН ҚАТАР ПАЙДАЛАНУ
СЕМЕЙ ҚАЛАСЫНЫҢ ТАРИХШЫ-ҒАЛЫМДАРЫ ҚАУЫМДАСТЫҒЫНЫҢ ҒЫЛЫМИ КҮНДЕЛІКТІ ӨМІРІ (ХХ ҒАСЫРДЫҢ 90-ШЫ ЖЫЛДАРЫ)
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ХХ ҒАСЫРДЫҢ 20-30 жж. ХАЛЫҚ КӨТЕРІЛІСТЕРІ МЕН НАРАЗЫЛЫҚТАРЫ ТАРИХЫН ЗЕРТТЕУ МЕН БАҒАЛАУДАҒЫ ЖАҢА КОНЦЕПТУАЛДЫҚ КӨЗҚАРАС: NEW CONCEPTUAL APPROACHES IN THE RESEARCH AND EVALUATION OF POPULAR UPRISINGS AND PROTESTS IN KAZAKHSTAN IN THE 20-30s OF THE XX-th CENTURY
ХХ ҒАСЫРДЫҢ 90-ЖЫЛДАРЫНДАҒЫ ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАДАҒЫ ЖОҒАРЫ БІЛІМ МЕН ҒЫЛЫМДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ТӘЖІРИБЕСІ МЕН ДАМУ ҮРДІСТЕРІ
ТАРИХ ПӘНІН ОҚЫТУДА ҚҰНДЫЛЫҚТАРҒА НЕГІЗДЕЛГЕН БІЛІМ БЕРУ МӘСЕЛЕСІ
ХХ ҒАСЫР БАСЫНДА ШЫМКЕНТ ҚАЛАСЫНДАҒЫ МҰСЫЛМАН БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫН РЕФОРМАЛАУ ТАРИХЫ: ПЕДАГОГИКА МӘСЕЛЕЛЕРІ ЖӘНЕ ЖАҢА ӘДІСТІ МЕКТЕПТЕРДІ ДАЙЫНДАУ
ҰЛТТЫҚ МЕРЗІМДІ БАСПАСӨЗ БЕТТЕРІНДЕГІ БІЛІМ МЕН АҒАРТУШЫЛЫҚ ТАРИХЫ (ХХ ҒАСЫР БАСЫ)
ЖАҢАРТЫЛҒАН ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ БОЙЫНША «ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫ» МЕН «ДҮНИЕЖҮЗІ ТАРИХЫ» ПӘНДЕРІН ОҚЫТУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
«ТҮРКIСТАН УАЛАЯТЫНЫҢ ГАЗЕТI» МЕН «ДАЛА УАЛАЯТЫНЫҢ ГАЗЕТIНДЕГI» ОҚУ-АҒАРТУ ТУРАЛЫ МӘЛIМЕТТЕРДІҢ ТАРИХИ ДЕРЕКТIК МАҢЫЗЫ
ТАРИХИ-МӘДЕНИ КӨЗҚАРАС ТҰРҒЫСЫНАН БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМНІҢ КӘСІБИ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ДАЙЫНДЫҒЫ
ТАРИХИ ПӘНДЕРДІ ОҚЫТУДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ӨЗІНДІК ЖҰМЫСТАРЫН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК ЖОЛДАРЫ
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ МӘДЕНИ ЖАДЫНЫҢ ТАРИХИ БЕЙНЕЛЕРІ: БЕЛГІЛЕРІ ЖӘНЕ ЭМОЦИОНАЛДЫҚ СИПАТТАМАСЫ
КЕҢЕС ОДАҒЫНЫҢ ҚАЗАҚСТАНҒА ҚАТЫСТЫ САЯСАТЫ (1927-1938 жж.): САЯСИ-ЭКОНОМИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ӘЛЕУМЕТТІК ОҚИҒАЛАРДЫ ЖАН-ЖАҚТЫ ТАЛДАУ
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫ БОЙЫНША ТАРИХИ ПӘНДЕРДІ ОҚЫТУДА ПАЙДАЛАНЫЛАТЫН ТИІМДІ ӘДІС-ТӘСІЛДЕР
1917-1980 жж. КЕҢЕСТІК ҚАЗАҚСТАН МЕКТЕПТЕРІНДЕГІ ТАРИХТЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІНІҢ ҚАЛЫПТАСУЫ ЖӘНЕ ДАМУ ТӘЖІРИБЕСІНЕН
ҰЗАҚБАЙ ҚҰЛЫМБЕТОВ ТАРИХИ ТҰЛҒА: САЯСИ-ҚОҒАМДЫҚ ЖӘНЕ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ҚЫЗМЕТІ
The КЕҢЕСТІК БИЛІК ТҰСЫНДАҒЫ ҚАЗАҚСТАННЫҢ ХАЛЫҚ АҒАРТУ ЖҮЙЕСІНДЕ ОРЫН АЛҒАН КЕЙБІР МӘСЕЛЕЛЕР (ХХ ғас. 20-30 жж.)
ЖАНҰЗАҚ ӘЛЖАНҰЛЫНЫҢ ҚАЗАҚ ЖУРНАЛИСТИКАСЫ ҮШІН АТҚАРҒАН ҚЫЗМЕТІ ТҰСЫНДАҒЫ ИДЕЯЛЫҚ ҚОЗҒАЛЫСЫ
Бұл ХХ Ғ. 20-30 ЖЖ. СЕМЕЙ ӨҢІРІНІҢ МӘДЕНИ ҚАЙТА ҚҰРЫЛУЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ: Аңдатпа