іздеу
ОҚУ ПРАКТИКАСЫНДАҒЫ КҮНДЕЛІКТІ ӨМІР ТАРИХЫ ТАНЫМДЫҚ МОТИВАЦИЯНЫ ДАМЫТУ ФАКТОРЫ РЕТІНДЕ: ХХ ҒАСЫРДАҒЫ ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫНЫҢ МАТЕРИАЛЫНДА
ЗАМАНАУИ БІЛІМ БЕРУ ТЕХНОЛОГИЯЛАРЫН ҚОЛДАНУ – МҰҒАЛІМНІҢ КӘСІБИ ШЕБЕРЛІГІН ЖОҒАРЫЛАТУ КРИТЕРИЙЛЕРІ РЕТІНДЕ
ЖОҒАРЫ МЕКТЕПТЕ ТАРИХТЫ ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНЕ XVІІ-ХІХ ҒАСЫРЛАРДАҒЫ ҚАЗАҚ БИЛЕУШІ ЭЛИТАСЫНЫҢ ЭПИСТОЛЯРЛЫҚ МҰРАСЫН ЕНГІЗУДІҢ ТИІМДІЛІГІ
ТӘУЕЛСІЗ ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫН ОҚЫТУДА ЭЛЕКТРОНДЫ РЕСУРСТАРДЫ ПАЙДАЛАНУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
МОДУЛЬДІК ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ ЖӘНЕ ОНЫ ТАРИХ САБАҚТАРЫНДА ҚОЛДАНУ
ТАРИХТЫ ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНДЕ БАҒАЛАУДЫҢ РӨЛІ
Шығыс Қазақстанның шағын қалаларының тарихын Қазақ тарихы пәні бойынша оқу үрдісінде қолданудың әдістемелік негіздері
ЖОБА ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ МАЗМҰНЫ, ПРИНЦИПТЕРІ ЖӘНЕ ОНЫҢ ТАРИХ САБАҚТАРЫНДА ҚОЛДАНЫЛУЫ
Ташкент қыздар гимназиясының құрылу тарихынан (1876-1917): Ташкент қыздар гимназиясының құрылу тарихынан (1876-1917)
ХІХ ҒАСЫРДЫҢ ЕКІНШІ ЖАРТЫСЫ - ХХ ҒАСЫРДЫҢ БАСЫНДАҒЫ ТҮРКІСТАН ҚАЛАСЫНДАҒЫ БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІ
САНДЫҚ БІЛІМ ҚҰРАЛДАРЫНЫҢ ОҚЫТУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ МАҢЫЗЫ
ҰЛЫ ОТАН СОҒЫСЫ ЖЫЛДАРЫНАН КЕЙІНГІ ҚАЗАҚСТАНДА КІТАПХАНА МАМАНДАРЫН ДАЯРЛАУ БАРЫСЫ ЖӘНЕ ОНЫ ЖАҚСАРТУ ШАРАЛАРЫ (1946-1960)
The КЕҢЕСТІК БИЛІК ТҰСЫНДАҒЫ ҚАЗАҚСТАННЫҢ ХАЛЫҚ АҒАРТУ ЖҮЙЕСІНДЕ ОРЫН АЛҒАН КЕЙБІР МӘСЕЛЕЛЕР (ХХ ғас. 20-30 жж.)
ТАРИХ САБАҒЫНДА «ІС-ӘРЕКЕТТІ ЗЕРТТЕУ» (AСTION RESEARCH) ТӘСІЛІН ҚОЛДАНУ АРҚЫЛЫ МҰҒАЛІМНІҢ КӘСІБИ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚҰЗІРЕТІН ДАМЫТУДЫҢ МҮМКІНДІКТЕРІ
ЖОО-да ОҚЫТУ ҮДЕРІСІНДЕГІ БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДІҢ БОЙЫНДА ТОЛЕРАНТТЫЛЫҚТЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ЖОЛДАРЫ МЕН ОНЫҢ МАҢЫЗЫ
КЕЙС-СТАДИ ӘДІСІ – ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫ САБАҚТАРЫНДА ОҚЫТУДЫҢ ЗАМАНАУИ ТЕХНОЛОГИЯСЫ РЕТІНДЕ
Тәуелсіздік кезеңіндегі ақпараттық- қатынсатық жаңа технологиялар және еліміздің ғылыми- әдіснамалық жаңа жүйесі
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫ АЯСЫНДАҒЫ ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫ САБАҒЫНДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМІН БАҚЫЛАУ МЕН БАҒАЛАУДЫҢ ОҢТАЙЛЫ ТӘСІЛДЕРІН АНЫҚТАУ
АҚМОЛА, СЕМЕЙ ОБЛЫСТАРЫНДАҒЫ АУЫЛДЫҚ МЕКТЕПТЕРДІ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІГІ (ХХ ҒАСЫРДЫҢ БАСЫ)
ҰЛТАРАЛЫҚ КЕЛІСІМ САЯСАТЫНЫҢ САЯСИ-ҚҰНДЫЛЫҚ МАЗМҰНЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ МЕН МӘСЕЛЕЛЕРІ
ЖАҢАРТЫЛҒАН ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ БОЙЫНША «ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫ» МЕН «ДҮНИЕЖҮЗІ ТАРИХЫ» ПӘНДЕРІН ОҚЫТУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
ЖАҢА ТҰРПАТТАҒЫ МЕКТЕПТЕРДІ ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ ҚАЗАҚ ЗИЯЛЫЛАРЫНЫҢ ҚЫЗМЕТІ БАСПАСӨЗ БЕТТЕРІНДЕ (ХХ ғ. 20 жылдары)
БОСҚЫНДАРДЫ ШЫҢЖАҢНАН ҚАЙТАРУ ЖӘНЕ ОРНАЛАСТЫРУ: СЕБЕПТЕРІ МЕН НӘТИЖЕЛЕРІ (1920-1923 жж.)
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫ БОЙЫНША ТАРИХИ ПӘНДЕРДІ ОҚЫТУДА ПАЙДАЛАНЫЛАТЫН ТИІМДІ ӘДІС-ТӘСІЛДЕР
ОРТА МЕКТЕП ЖАҒДАЙЫНДА ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫ САБАҒЫНДА ДИАЛОГТІК ОҚЫТУДЫ ҚОЛДАНУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ