іздеу
ҚАЗІРГІ ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ЖӘНЕ СИНГАПУРЛЫҚ ЖОҒАРЫ БІЛІМ БЕРУ МОДЕЛЬДЕРІНІҢ ТАРИХИ ӨЗАРА БАЙЛАНЫСЫ
ТАРИХИ ПӘНДЕРДІ ОҚЫТУДА ОҚУШЫЛАРДЫҢ ӨЗІНДІК ЖҰМЫСТАРЫН ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ӘДІСТЕМЕЛІК ЖОЛДАРЫ
ОҚУ ПРАКТИКАСЫНДАҒЫ КҮНДЕЛІКТІ ӨМІР ТАРИХЫ ТАНЫМДЫҚ МОТИВАЦИЯНЫ ДАМЫТУ ФАКТОРЫ РЕТІНДЕ: ХХ ҒАСЫРДАҒЫ ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫНЫҢ МАТЕРИАЛЫНДА
ЖОҒАРЫ МЕКТЕПТЕ ТАРИХТЫ ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНЕ XVІІ-ХІХ ҒАСЫРЛАРДАҒЫ ҚАЗАҚ БИЛЕУШІ ЭЛИТАСЫНЫҢ ЭПИСТОЛЯРЛЫҚ МҰРАСЫН ЕНГІЗУДІҢ ТИІМДІЛІГІ
ҚАЗАҚСТАН ЖАСТАРЫНЫНЫҢ БОЙЫНА ТАРИХИ БІЛІМДІ ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ НЕГІЗГІ БАҒЫТТАРЫ
ТАРИХ ПӘНІН ОҚЫТУДА ҚҰНДЫЛЫҚТАРҒА НЕГІЗДЕЛГЕН БІЛІМ БЕРУ МӘСЕЛЕСІ
ХХ ҒАСЫРДЫҢ 90-ЖЫЛДАРЫНДАҒЫ ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАДАҒЫ ЖОҒАРЫ БІЛІМ МЕН ҒЫЛЫМДЫ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ТӘЖІРИБЕСІ МЕН ДАМУ ҮРДІСТЕРІ
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАСЫ БОЙЫНША ТАРИХИ ПӘНДЕРДІ ОҚЫТУДА ПАЙДАЛАНЫЛАТЫН ТИІМДІ ӘДІС-ТӘСІЛДЕР
ХХ ҒАСЫР БАСЫНДА ШЫМКЕНТ ҚАЛАСЫНДАҒЫ МҰСЫЛМАН БІЛІМ БЕРУ САЛАСЫН РЕФОРМАЛАУ ТАРИХЫ: ПЕДАГОГИКА МӘСЕЛЕЛЕРІ ЖӘНЕ ЖАҢА ӘДІСТІ МЕКТЕПТЕРДІ ДАЙЫНДАУ
МҰРАЖАЙЛАРДЫҢ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫН ТАРИХИ САНАҒА ТӘРБИЕЛЕУДЕГІ ҚЫЗМЕТІНІҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ: ТҮРКІСТАН ОБЛЫСЫ МЫСАЛЫНДА
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ МӘДЕНИ ЖАДЫНЫҢ ТАРИХИ БЕЙНЕЛЕРІ: БЕЛГІЛЕРІ ЖӘНЕ ЭМОЦИОНАЛДЫҚ СИПАТТАМАСЫ
ЖАҢАРТЫЛҒАН ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ БОЙЫНША «ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫ» МЕН «ДҮНИЕЖҮЗІ ТАРИХЫ» ПӘНДЕРІН ОҚЫТУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
ТАРИХИ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ТАРИХИ ТІЗБЕКТІҢ ОҚЫТЫЛУЫН УАҚЫТ ФЕНОМЕНІМЕН ЗЕРТТЕП, УАҚЫТ ПЕН ТАРИХТЫҢ АРАҚАТЫНАСЫН ОҚУЛЫҚ РЕСУРСТАРЫМЕН ҚАТАР ПАЙДАЛАНУ
Т.И. СЕДЕЛЬНИКОВ ТУРАЛЫ ЖАДЫ: АУЫЗША ЕСТЕЛІК АРҚЫЛЫ ӨТКЕНДІ ҚАЙТА БЕЙНЕЛЕУ
ЖОБА ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ МАЗМҰНЫ, ПРИНЦИПТЕРІ ЖӘНЕ ОНЫҢ ТАРИХ САБАҚТАРЫНДА ҚОЛДАНЫЛУЫ
ҚАЗАҚТАРДЫҢ ЭТНОЭКОЛОГИЯЛЫҚ БІЛІМІ: ДАЛАЛЫҚ АЙМАҚҚА БЕЙІМДЕЛУДІҢ ТАРИХИ ТӘЖІРИБЕСІ
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ХХ ҒАСЫРДЫҢ 20-30 жж. ХАЛЫҚ КӨТЕРІЛІСТЕРІ МЕН НАРАЗЫЛЫҚТАРЫ ТАРИХЫН ЗЕРТТЕУ МЕН БАҒАЛАУДАҒЫ ЖАҢА КОНЦЕПТУАЛДЫҚ КӨЗҚАРАС: NEW CONCEPTUAL APPROACHES IN THE RESEARCH AND EVALUATION OF POPULAR UPRISINGS AND PROTESTS IN KAZAKHSTAN IN THE 20-30s OF THE XX-th CENTURY
АЛТЫН ОРДА ТАРИХЫН ОҚЫТУ ЖӘНЕ ЗЕРТТЕУ (ғылыми тарихи еңбектерінің негізінде)
1917-1980 жж. КЕҢЕСТІК ҚАЗАҚСТАН МЕКТЕПТЕРІНДЕГІ ТАРИХТЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІНІҢ ҚАЛЫПТАСУЫ ЖӘНЕ ДАМУ ТӘЖІРИБЕСІНЕН
ҰЛЫ ОТАН СОҒЫСЫ (1941-1945) ЖЫЛДАРЫНДАҒЫ БАТЫС ҚАЗАҚСТАН ОБЛЫСЫНДАҒЫ ТЫЛДАҒЫ ӘЙЕЛДЕРДІҢ БІЛІМ АЯСЫНДАҒЫ КҮНДЕЛІКТІ ӘЛЕУМЕТТІК ӨМІРІ
Бұл ХХ Ғ. 20-30 ЖЖ. СЕМЕЙ ӨҢІРІНІҢ МӘДЕНИ ҚАЙТА ҚҰРЫЛУЫНЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ: Аңдатпа
БІЛІМ БЕРУ ҮДЕРІСІНДЕ ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ҰЛТ-АЗАТТЫҚ ҚОЗҒАЛЫСТАР ТАРИХЫН АҚПАРАТТЫҚ - КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР АРҚЫЛЫ ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ МЕН МАҢЫЗЫ
КЕЙС-СТАДИ ӘДІСІ – ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫ САБАҚТАРЫНДА ОҚЫТУДЫҢ ЗАМАНАУИ ТЕХНОЛОГИЯСЫ РЕТІНДЕ
МЫСЫРДАҒЫ МОДЕРНИЗАЦИЯЛЫҚ ҮДЕРІСТЕРДІҢ НЕГІЗГІ МӘСЕЛЕЛЕРІ (ХІХ ҒАСЫРДЫҢ 40-70 жж.): МЫСЫРДАҒЫ МОДЕРНИЗАЦИЯЛЫҚ ҮДЕРІСТЕРДІҢ НЕГІЗГІ МӘСЕЛЕЛЕРІ (ХІХ ҒАСЫРДЫҢ 40-70 жж.)
ОРТА ҒАСЫРДАҒЫ ҚАЗАҚ ТАРИХЫНА ҚАТЫСТЫ ШЕТЕЛДІК ДЕРЕКТЕМЕЛЕР