іздеу
БАТЫС ЕУРОПА ЕЛІНІҢ МӘДЕНИЕТІНЕ ҮЛЕС ҚОСҚАН ҰЛЫ КАРЛДЫҢ «КАРОЛИНГТІК ӨРЛЕУ» КЕЗЕҢІ: БАТЫС ЕУРОПА ЕЛІНІҢ МӘДЕНИЕТІНЕ ҮЛЕС ҚОСҚАН ҰЛЫ КАРЛДЫҢ «КАРОЛИНГТІК ӨРЛЕУ» КЕЗЕҢІ
Ташкент қыздар гимназиясының құрылу тарихынан (1876-1917): Ташкент қыздар гимназиясының құрылу тарихынан (1876-1917)
ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫ ПӘНІНДЕ ОТАНСҮЙГІШТІККЕ ТӘРБИЕЛЕУ БОЙЫНША ТӘЖІРИБЕЛІК ЖҰМЫСТАРДЫҢ НӘТИЖЕЛЕРІ
АҚМОЛА, СЕМЕЙ ОБЛЫСТАРЫНДАҒЫ АУЫЛДЫҚ МЕКТЕПТЕРДІ ҰЙЫМДАСТЫРУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІГІ (ХХ ҒАСЫРДЫҢ БАСЫ)
ЭКСКУРСОВОД МАМАНДЫҒЫНЫҢ ҚАЗІРГІ ЖАҒДАЙЫ ЖӘНЕ ЗАМАНҒА САЙ ДАМУЫ
ХХ-ҒАСЫРДЫҢ БАСЫНДАҒЫ ТАТАР ЗИЯЛЫЛАРЫНЫҢ ҚАЗАҚ ҚОҒАМЫНДАҒЫ АҒАРТУШЫЛЫҚ ҚЫЗМЕТІ
БІЛІМ БЕРУ ЖӘНЕ ДІНИ ЭКСТРЕМИЗМ ҰҒЫМДАРЫНЫҢ МӘНІ МЕН МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
ҚҰРАН КӘРІМ ҚҰПИЯЛАРЫН ҒЫЛЫМИ-ФИЗИКАЛЫҚ ТҮРДЕ АШУДЫҢ МАҢЫЗДЫЛЫҒЫ
КЕҢЕСТІК КЕЗЕҢДЕ ҚАЗАҚ МАМАНДАРЫН ДАЯРЛАУ ТАРИХЫНДАҒЫ МӘСКЕУ ЖӘНЕ ЛЕНИНГРАД ҚАЛАЛАРЫНЫҢ ОҚУ ОРЫНДАРЫ
ТАРИХИ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ТАРИХИ ТІЗБЕКТІҢ ОҚЫТЫЛУЫН УАҚЫТ ФЕНОМЕНІМЕН ЗЕРТТЕП, УАҚЫТ ПЕН ТАРИХТЫҢ АРАҚАТЫНАСЫН ОҚУЛЫҚ РЕСУРСТАРЫМЕН ҚАТАР ПАЙДАЛАНУ
1917-1980 жж. КЕҢЕСТІК ҚАЗАҚСТАН МЕКТЕПТЕРІНДЕГІ ТАРИХТЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІНІҢ ҚАЛЫПТАСУЫ ЖӘНЕ ДАМУ ТӘЖІРИБЕСІНЕН
ТАРИХИ-МӘДЕНИ КӨЗҚАРАС ТҰРҒЫСЫНАН БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМНІҢ КӘСІБИ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ДАЙЫНДЫҒЫ
МEКТEПКE ДEЙІНГІ EPECEК ТОП БAЛAЛAPДЫҢ AДAМГEPШІЛІК САПАЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА ХAЛЫҚ AУЫЗ ӘДEБИEТІН ПAЙДAЛAНУДЫҢ МАҢЫЗЫ
ТАРИХ ПӘНІН ОҚЫТУДА ҚҰНДЫЛЫҚТАРҒА НЕГІЗДЕЛГЕН БІЛІМ БЕРУ МӘСЕЛЕСІ
БАУЫРЖАН МОМЫШҰЛЫНЫҢ ӘСКЕРИ ҚОЛБАСШЫЛЫҚ ҚЫЗМЕТІ МЕН ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫ
ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ОРТА МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫНДА ОТБАСЫ ТАРИХЫН ВИЗУАЛДЫ ДЕРЕКТЕР НЕГІЗІНДЕ ОҚЫТУДЫҢ ПЕРСПЕКТИВАЛАРЫ
СОТ МЕКЕМЕЛЕРІНІҢ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРІ ЖӘНЕ ОЛАРДЫҢ ҚҰРЫЛУ ТАРИХЫ
СҰЛТАНБЕК ҚОЖАНОВТЫҢ ҒЫЛЫМҒА КЕЛГЕН ЖОЛЫ МЕН ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ МҰРАСЫ
Кенжеғали Абдуллиннің шығармашылық мұрасы
«ӘЗІРЕТ-СҰЛТАН» МЕМЛЕКЕТТІК ТАРИХИ-МӘДЕНИ ҚОРЫҚ-МҰРАЖАЙЫНЫҢ ТАРИХИ ДАМУЫ: ҚАЗІРГІ ҚОҒАМДЫҚ-РУХАНИ ҚЫЗМЕТІ
КЕЙС-СТАДИ ӘДІСІ – ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫ САБАҚТАРЫНДА ОҚЫТУДЫҢ ЗАМАНАУИ ТЕХНОЛОГИЯСЫ РЕТІНДЕ
БІРІНШІ ДҮНИЕЖҮЗІЛІК СОҒЫС БАСТАЛҒАНҒА ДЕЙІН ГЕРМАНИЯНЫҢ ШЫҒЫС АФРИКА КОЛОНИЯСЫНДАҒЫ ЕУРОПАЛЫҚ ҚОНЫС АУДАРУШЫЛАРДЫҢ БАЛАЛАРЫНА АРНАЛҒАН МЕКТЕПТЕГІ БІЛІМ БЕРУДІҢ ДАМЫТУ МӘСЕЛЕСІ
ОҚУШЫЛАРДЫ ПАТРИОТТЫҚҚА ТӘРБИЕЛЕУДЕ БАУЫРЖАН МОМЫШҰЛЫНЫҢ ӘСКЕРИ-РУХАНИ МҰРАСЫН МЕКТЕПТЕ ОҚЫТУ (LESSON STUDY "Сабақты зерттеу" аясында өткізілген сабақ мысалында): ОҚУШЫЛАРДЫ ПАТРИОТТЫҚҚА ТӘРБИЕЛЕУДЕ БАУЫРЖАН МОМЫШҰЛЫНЫҢ ӘСКЕРИ-РУХАНИ МҰРАСЫН МЕКТЕПТЕ ОҚЫТУ (LESSON STUDY "Сабақты зерттеу" аясында өткізілген сабақ мысалында)
Қазақстанның халықаралық әлеуметтік-мәдени басымдықтарының Қазақстан тарихында оқытылу ерекшеліктері: Германия мысалында
ЖОБА ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ МАЗМҰНЫ, ПРИНЦИПТЕРІ ЖӘНЕ ОНЫҢ ТАРИХ САБАҚТАРЫНДА ҚОЛДАНЫЛУЫ