іздеу
ӘЛЕМ ЕЛДЕРІНІҢ ОТАНСҮЙГІШТІККЕ ТӘРБИЕЛЕУ ҮРДІСІ
ОҚУШЫЛАРДЫ ПАТРИОТТЫҚҚА ТӘРБИЕЛЕУДЕ БАУЫРЖАН МОМЫШҰЛЫНЫҢ ӘСКЕРИ-РУХАНИ МҰРАСЫН МЕКТЕПТЕ ОҚЫТУ (LESSON STUDY "Сабақты зерттеу" аясында өткізілген сабақ мысалында): ОҚУШЫЛАРДЫ ПАТРИОТТЫҚҚА ТӘРБИЕЛЕУДЕ БАУЫРЖАН МОМЫШҰЛЫНЫҢ ӘСКЕРИ-РУХАНИ МҰРАСЫН МЕКТЕПТЕ ОҚЫТУ (LESSON STUDY "Сабақты зерттеу" аясында өткізілген сабақ мысалында)
ДӘСТҮРЛІ ҚАЗАҚ ҚОҒАМЫНЫҢ ЗЕРТТЕЛУІНІҢ МЕТОДОЛОГИЯЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРІ
БАТЫС ЕУРОПА ЕЛІНІҢ МӘДЕНИЕТІНЕ ҮЛЕС ҚОСҚАН ҰЛЫ КАРЛДЫҢ «КАРОЛИНГТІК ӨРЛЕУ» КЕЗЕҢІ: БАТЫС ЕУРОПА ЕЛІНІҢ МӘДЕНИЕТІНЕ ҮЛЕС ҚОСҚАН ҰЛЫ КАРЛДЫҢ «КАРОЛИНГТІК ӨРЛЕУ» КЕЗЕҢІ
ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫ ПӘНІНДЕ ОТАНСҮЙГІШТІККЕ ТӘРБИЕЛЕУ БОЙЫНША ТӘЖІРИБЕЛІК ЖҰМЫСТАРДЫҢ НӘТИЖЕЛЕРІ
ЭКСКУРСОВОД МАМАНДЫҒЫНЫҢ ҚАЗІРГІ ЖАҒДАЙЫ ЖӘНЕ ЗАМАНҒА САЙ ДАМУЫ
БАУЫРЖАН МОМЫШҰЛЫНЫҢ ӘСКЕРИ ҚОЛБАСШЫЛЫҚ ҚЫЗМЕТІ МЕН ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚҰНДЫЛЫҚТАРЫ
КЕЙС-СТАДИ ӘДІСІ – ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫ САБАҚТАРЫНДА ОҚЫТУДЫҢ ЗАМАНАУИ ТЕХНОЛОГИЯСЫ РЕТІНДЕ
БІЛІМ БЕРУ ҮДЕРІСІНДЕ ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ҰЛТ-АЗАТТЫҚ ҚОЗҒАЛЫСТАР ТАРИХЫН АҚПАРАТТЫҚ - КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАР АРҚЫЛЫ ОҚЫТУДЫҢ ТИІМДІЛІГІ МЕН МАҢЫЗЫ
АКАДЕМИК А.С. САҒЫНОВ ЖӘНЕ ОНЫҢ ОРТАЛЫҚ ҚАЗАҚСТАНДАҒЫ ИНЖЕНЕРЛІК КАДРЛАРДЫ ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ РӨЛІ
МОҢҒОЛИЯ ҚАЗАҚТАРЫНАН ШЫҚҚАН КӨРНЕКТІ ҚОҒАМ ҚАЙРАТКЕРЛЕРІ
ШАМҒАЛИ САРЫБАЕВТІҢ ЖЕКЕ АРХИВТЕГІ МЕМУАРЛЫҚ ШЫҒАРМАЛАР
ОҚУШЫЛАРДЫ ПАТРИОТТЫҚҚА ТӘРБИЕЛЕУДЕ БАУЫРЖАН МОМЫШҰЛЫНЫҢ ӘСКЕРИ-РУХАНИ МҰРАСЫН МЕКТЕПТЕ ОҚЫТУ (LESSON STUDY "Сабақты зерттеу" аясында өткізілген сабақ мысалында)
Визуалды антропология ХХ ғасырдың басындағы отбасының визуалды болмысының ерекшелігі: ХХ ғасыр басындағы отбасы тарихы
СОТ МЕКЕМЕЛЕРІНІҢ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРІ ЖӘНЕ ОЛАРДЫҢ ҚҰРЫЛУ ТАРИХЫ
СҰЛТАНБЕК ҚОЖАНОВТЫҢ ҒЫЛЫМҒА КЕЛГЕН ЖОЛЫ МЕН ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ МҰРАСЫ
Қазақстанның халықаралық әлеуметтік-мәдени басымдықтарының Қазақстан тарихында оқытылу ерекшеліктері: Германия мысалында
ҚАЗАҚ БАСПАСӨЗІНІҢ КӨШБАСШЫСЫ
1987-1988 ЖЖ. ҚАЗАҚСТАНДА ӨМІР СҮРЕТІН ЭТНИКАЛЫҚ ТОПТАРДЫҢ САЯСИ-ҚОҒАМДЫҚ ЖАҒДАЙЫ
XIX-XX ҒҒ. РЕСЕЙДІҢ ИМПЕРЛЫҚ САЯСАТЫНДАҒЫ «МҰСЫЛМАН МӘСЕЛЕСІНІҢ» ПАЙДА БОЛУ ТАРИХЫ ЖӘНЕ ОНЫҢ ТАРИХИ МАЗМҰНЫ
САЯСИ ҚУҒЫН-СҮРГІНГЕ ҰШЫРАҒАН ШЫМКЕНТ ҚАЛАСЫНЫҢ ОҚУ-АҒАРТУ ҚАЙРАТКЕРЛЕРІНІҢ САН ҚИЛЫ ТАҒДЫРЫ (мерзімді басылымдардың тарихи материалдары бойынша )
ҰЛЫ ОТАН СОҒЫСЫ (1941-1945) ЖЫЛДАРЫНДАҒЫ БАТЫС ҚАЗАҚСТАН ОБЛЫСЫНДАҒЫ ТЫЛДАҒЫ ӘЙЕЛДЕРДІҢ БІЛІМ АЯСЫНДАҒЫ КҮНДЕЛІКТІ ӘЛЕУМЕТТІК ӨМІРІ
ОҚУ ПРАКТИКАСЫНДАҒЫ КҮНДЕЛІКТІ ӨМІР ТАРИХЫ ТАНЫМДЫҚ МОТИВАЦИЯНЫ ДАМЫТУ ФАКТОРЫ РЕТІНДЕ: ХХ ҒАСЫРДАҒЫ ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫНЫҢ МАТЕРИАЛЫНДА
ГЕНДЕРЛІК ТЕҢДІКТІ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ МЕМЛЕКЕТТІК САЯСАТЫН ЗЕРТТЕУДІҢ ТАРИХИ-ӘДІСНАМАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ ЖӘНЕ ТҰЖЫРЫМДАМАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ: ГЕНДЕРЛІК ТЕҢДІКТІ ҚАМТАМАСЫЗ ЕТУДІҢ МЕМЛЕКЕТТІК САЯСАТЫН ЗЕРТТЕУДІҢ ТАРИХИ-ӘДІСНАМАЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ ЖӘНЕ ТҰЖЫРЫМДАМАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
ХVІІІ-ХХ ҒАСЫРЛАР БАСЫНДАҒЫ ЕУРОПА ЗЕРТТЕУШІЛЕРІ ШЫҒАРМАЛАРЫНДА ТАТАРЛАРДЫҢ (ТҮРКІ-МОНҒОЛДАРДЫҢ) КӨНЕ ЗАМАННАН ОРТА ҒАСЫРЛАРҒА ДЕЙІНГІ ЖЕКЕЛЕГЕН ТАРИХЫ (ЭТНИКАЛЫҚ-ӘЛЕУМЕТТІК ДАМУ ТАРИХЫНАН)