Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Тарих және саяси-әлеуметтік ғылымдар сериясы

ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫ ПӘНІНДЕ ОТАНСҮЙГІШТІККЕ ТӘРБИЕЛЕУ БОЙЫНША ТӘЖІРИБЕЛІК ЖҰМЫСТАРДЫҢ НӘТИЖЕЛЕРІ

Жарияланған September 2021

101

159

КазНПУ им.Абая
Аңдатпа

Бұл мақалада Тарих сабағының тәрбиелік мәні, адамгершілік және патриоттық тәрбие мәселесіне еңбектерін арнаған әдіскер- ғалымдар, отаншылдық сезімді қалыптастыруға ерекше мән беріп, оны ұйымдастырудың тиімді жолдары мен тәсілдерін  қарастырылған.

Отаншылдыққа тәрбиелеудің міндеттерін жүзеге асыруда мектепте оқытылатын  Қазақстан тарихы пәнінің орны ерекше анықтап, төмендегідей әдістемелік шарттарымен бекітілген. Әдістемелік еңбектерде тарихты оқытуда оқушыларға тәрбиелік әсер ететін  әдіс-тәсілдерді ескере отырып, эксперимент сыныпта төмендегідей әдістеме қолдану  тиімді екені анықталды.  Эксперимент нәтижесі, Қазақстан тарихын оқытуда оқушыларға тәрбиелік әсер ететін, белсенді оқыту әдістері мен  жаңашыл технологияның мүмкіндіктерін қолданудың тиімділігін көрсетті.

Эксперимент топта  Қазақстан тарихын оқытуда оқушыларға тәрбиелік әсер ететін, оларды ойландыратын, баға бергізетін, осылардың негізінде белгілі бір идеялар мен сенімдер туғызатын тарихи фактілер, идеялар, айқын, нақты фактілер, оқушылардың сезіміне әсер ететіндей материалдар таңдап алынды. Осындай іріктелініп алынған фактілердің әсері оқушылардың ойланып, ой елегінен өткізген сайын күшейе түсетінін көрсетті. Зерттеу барысында, осы ұсыныстарды басшылыққа алып, отаншылдыққа тәрбиелеуде белсенді әдістемелік тәсілдерді үнемі жетілдіріп отыру қажеттігіне ғылыми зерттеу жұмысы барысында көз жеткіздік.

pdf
Тіл

Қазақ

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Кусайнова, Ж. 2021. ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫ ПӘНІНДЕ ОТАНСҮЙГІШТІККЕ ТӘРБИЕЛЕУ БОЙЫНША ТӘЖІРИБЕЛІК ЖҰМЫСТАРДЫҢ НӘТИЖЕЛЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Тарих және саяси-әлеуметтік ғылымдар сериясы. 3, 70 (Вер 2021). DOI:https://doi.org/10.51889/2021-3.1728-5461.14.