Бұл мақалада ұлттық бірегейлікті қалыптастырудағы Қазақстан тарихы бойынша мектеп оқулықтарының рөлі зерттеледі. Тарихнамаға, бірегейлік теориясы мен ұлт құрылысы саласындағы зерттеулерге негізделген пәнаралық тәсілдің арқасында мақалада қазақстандық ұлттық бірегейлікті қалыптастыруға ықпал ететін әртүрлі уақыт кезеңдеріндегі мектеп оқулықтарындағы маңызды тарихи оқиғалардың баяндалуына салыстырмалы талдау ұсынылған. Мақалада 1990-шы жылдардың басынан бастап ҚР Білім Министрлігі ұсынған соңғы басылымдарға дейінгі оқулықтардағы тарихи әңгімелердің эволюциясы қарастырылып, екпін, перспектива және идеологиялық шеңбердегі өзгерістерді талдайды.
Мектеп оқулықтарының мазмұны мен хабарын зерделеу кезінде мақалада білім беру, тарихи сана және Қазақстандағы ұлттық бірегейлікті қалыптастыру арасындағы күрделі өзара іс-қимыл туралы түсінік ұсынылады. Осы зерттеудің арқасында мектеп оқулықтарындағы тарихи оқиғаларды баяндаудағы өзгерістер кеңірек әлеуметтік әңгімелер мен ұмтылыстарды қалай бейнелейтіні және мәңгі жасайтыны туралы түсінік алуға болады, нәтижесінде Қазақстан Республикасында ұлттық бірегейліктің қалыптастыруына ықпал етеді.