Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Тарих және саяси-әлеуметтік ғылымдар сериясы

АРХЕОЛОГИЯЛЫҚ ОЛЖАЛАРДЫ ПАЙДАЛАНА ОТЫРЫП, МЕКТЕП БАҒДАРЛАМАСЫНДАҒЫ ТАРИХТЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІН ТҮРЛЕНДІРУ МҮМКІНДІКТЕРІ

Жарияланған September 2024

41

27

Кгу КРГ им.Ломоносова 38
Аңдатпа

Мақалада мектеп сабақтарында археология призмасы арқылы тарих пәнін белсенді зерттеудің педагогикалық әлеуетін ашу мүмкіндіктері қарастырылған. Қазіргі мектеп педагогикасына археологиялық материалдарды пайдалану әдістерін енгізу. Жұмыста педагогика мен археологиядағы жаңа бағыттарға, олардың мектеп процесінде қолданылуына көңіл бөлінген. Білім беру археологиясы тарихты, географияны, мәдениетті және басқа да ғылыми салаларды тереңірек түсінуге ықпал ететін пәнаралық оқу бағдарламаларына енгізілуі мүмкін. Қазақстандағы мектеп біліміне педагогикалық археологияны енгізудің тарихи мұраны сақтау, білім беруді дамыту және оқушылардың мәдени санасын қалыптастыру үшін маңызы зор.

Мақалада археологияның жаңа тенденциялары, сондай-ақ оларды мектептегі білім беруде пайдалану мәселелері қарастырылған. Бұл мақаланың басты құндылығы – тарих мұғалімдері арасында жүргізілген сауалнамалық сауалнама нәтижелері. Сауалнама археологиялық материалдарды пайдалана отырып, тарих сабақтарын өткізу кезінде қолданылған әдістемеге мұғалімдердің қанағаттану дәрежесін анықтауға арналған. Сауалнама мектеп мұғалімдерінің тарих сабақтарында археологиялық әдістерді қолдануына қанағаттану дәрежесін анықтауға бағытталған.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Бейсенбаева Г.К. і Касенова А. Д. 2024. АРХЕОЛОГИЯЛЫҚ ОЛЖАЛАРДЫ ПАЙДАЛАНА ОТЫРЫП, МЕКТЕП БАҒДАРЛАМАСЫНДАҒЫ ТАРИХТЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІН ТҮРЛЕНДІРУ МҮМКІНДІКТЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Тарих және саяси-әлеуметтік ғылымдар сериясы. 81, 1 (Вер 2024). DOI:https://doi.org/10.51889/2959-6017.2024.82.3.023.