Орта мектеп оқушыларына тарих пәнін оқыту кезінде жас ерекшеліктерін ескерудің жолдарын психологиялық алғышарттармен зерделеу. Тарихи білімнің алғашқы оқытылу кезінде баланың қиялының дамуына, тарихи оқиғаны мифтік аңыздар арқылы әңгімелеп жеткізудің тиімділігін арттыру жолдары қарастырылады. Адам психологиясына тарих ғылымының қажет қырлары мен қоғамдық сананың дұрыс қалыптасуына өткенін білудің маңызды шақтары талданады.
Тарихты оқытудың негізгі мәнін тарқата келіп, ұлттың болашағын дұрыс қалуыптастыруда баланың таным түсінігіне тарихи тізбектің уақытпен қарым-қатынасын, адамның уақыт ішіндегі рөлі баяндалады. Жаңаша зерттеулердегі ғылмдардың еңбектеріне шолу жасалып, академиялық білімде тарихты оқыту жүйесінің әдіс-тәсілдерінен мысалдар берілді.
ТАРИХИ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ТАРИХИ ТІЗБЕКТІҢ ОҚЫТЫЛУЫН УАҚЫТ ФЕНОМЕНІМЕН ЗЕРТТЕП, УАҚЫТ ПЕН ТАРИХТЫҢ АРАҚАТЫНАСЫН ОҚУЛЫҚ РЕСУРСТАРЫМЕН ҚАТАР ПАЙДАЛАНУ
Жарияланған June 2021
46
0
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Кілтті сөздер
мектеп, оқушы, тарих пәні, білім беру.
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Сейтқазиев , Р. і Маджаров, Д. 2021. ТАРИХИ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ТАРИХИ ТІЗБЕКТІҢ ОҚЫТЫЛУЫН УАҚЫТ ФЕНОМЕНІМЕН ЗЕРТТЕП, УАҚЫТ ПЕН ТАРИХТЫҢ АРАҚАТЫНАСЫН ОҚУЛЫҚ РЕСУРСТАРЫМЕН ҚАТАР ПАЙДАЛАНУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Тарих және саяси-әлеуметтік ғылымдар сериясы. 2, 65 (Чер 2021).