Мақалада Кеңес елі мектептерінде 1917 – 1980 жылдар аралығында тарихты оқыту әдістемесінің қалыптасуы мен даму тарихы қарастырылады. Жоғарыда көрсетілген кезеңнің КСРО-дағы тарихи білімнің құрылымы өткен дәуірлер жайлы білімді беруге бағытталған теориялық, оқу - әдістемелік, кадрлық және материальды – техникалық кешендерден тұрады. Тарихи білім беру әдістемесі атаулы кезеңдердегі кеңестік қоғамының саяси жүйесі мен идеологиясын, саяси режим сипаты мен мемлекеттік биліктің құрылымын, әлде қайда жинақталған күйде көрсетеді.
Атаулы мәселелерді зерттеу пәнаралық ізденіс негізінде ғана мүмкін. Тарихты оқыту әдістемесінің қалыптасу тарихын өңдеу үшін өткенді танып білуге арналған арнайы әдістер маңызы зор: тарихи – салыстырмалы, тарихи – жүйелі.
Тарихты оқыту әдістемесі астарынан біз адам, қоғам, мемлекет мүддесінде мақсатты түрде тарихты оқыту мен тарихи тәрбие беру процесін көреме аламыз.
1917-1980 жж. КЕҢЕСТІК ҚАЗАҚСТАН МЕКТЕПТЕРІНДЕГІ ТАРИХТЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІНІҢ ҚАЛЫПТАСУЫ ЖӘНЕ ДАМУ ТӘЖІРИБЕСІНЕН
Жарияланған June 2021
82
216
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Кілтті сөздер
Кеңес заманы, кеңестік Қазақстан мектебі, кеңестік әдістеме, кеңестік тарих, кеңестік билік, кеңестік идеология
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Асымова, Д. і Болатхан, Ә. 2021. 1917-1980 жж. КЕҢЕСТІК ҚАЗАҚСТАН МЕКТЕПТЕРІНДЕГІ ТАРИХТЫ ОҚЫТУ ӘДІСТЕМЕСІНІҢ ҚАЛЫПТАСУЫ ЖӘНЕ ДАМУ ТӘЖІРИБЕСІНЕН. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Тарих және саяси-әлеуметтік ғылымдар сериясы. 2, 65 (Чер 2021).