Мақала тарих сабақтарында модульдік технологияны зерттеу және қолдану мәселелеріне арналған. Әлемдік қоғамдастықтың соңғы онжылдықтардағы дамуы адам баласының білім беру мен тәрбие жүйесінің басты басымдығын айқындауда. Қазіргі қоғамда ғылымның жетістіктері мен алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибені сыни, шығармашылық тұрғыдан түсіну және қолдану арқылы іс-әрекеттің мазмұнын жаңарта алатын мұғалімге деген қажеттілік артты. Педагогика ғылымының қазіргі заманғы білім беру парадигмасын дамытудағы тұрақты өзектілігін талап ететін болашақ мұғалімдердің педагогикалық шеберлігінің негізін қалыптастыру мәселесі болып табылады. Заманауи білім беру технологияларын қолдану оқу үрдісінің тиімділігін арттырады, оқушылардың оқу және танымдық белсенділік мотивациясын күшейтеді, дидактикалық инновацияларды шығармашылық ізденіс жағдайында мұғалімдерді үнемі қолдайды. Оқу процессінің обьектісі болып саналатын оқушылар белсенді және сәтті субьектілерге айналуы, олардың кәсіби мұғалімге айналуына ықпал етеді.
МОДУЛЬДІК ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ ЖӘНЕ ОНЫ ТАРИХ САБАҚТАРЫНДА ҚОЛДАНУ
Жарияланған May 2021
147
80
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Джайнакбаева, .Г. 2021. МОДУЛЬДІК ОҚЫТУ ТЕХНОЛОГИЯСЫ ЖӘНЕ ОНЫ ТАРИХ САБАҚТАРЫНДА ҚОЛДАНУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Тарих және саяси-әлеуметтік ғылымдар сериясы. 4, 67 (Трав 2021).