Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

АБАЙ АТЫНДАҒЫ ҚАЗҰПУ, ХАБАРШЫ «ТАРИХ ЖӘНЕ САЯСИ-ӘЛЕУМЕТТІК ҒЫЛЫМДАР» СЕРИЯСЫ

ОҢТҮСТІК КОРЕЯНЫҢ ИМИДЖДІК СТРАТЕГИЯСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

Жарияланған June 2021
Аңдатпа

Бұл мақала Оңтүстік Кореяның халықаралық имиджін қалыптастыруда ақпараттық коммуникациялық технологияларды колданудың ерекшеліктерін анықтауға арналған. Авторлар Корей Республикасының әлемге танымал болуына ақпараттық коммуникация оң әсер етті деген пікір айтады. Оңтүстік Кореяның имидждік стратегиясын қалыптастыруда АКТ-дыі рөлі мен оны қолданудың негізгі факторларды саралаған. Қазіргі замандағы халықаралық қатынастардағы имидждік стартегияны зерттеуге арналған «ақпараттық саясат», «ақпараттық коммуникациялық технологиялар», «иимдж» сияқты түрлі категориялық тұжырымдарды саралай отырып, Оңтүстік Кореяның имидждік стратегиясының ерекшелігін концетуалдық және идеологиялық негізін ашуға талпыныс жасауға тырысқан.

pdf
Тіл

Қазақша

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Байсултанова, К. і Қалдыбай , А. 2021. ОҢТҮСТІК КОРЕЯНЫҢ ИМИДЖДІК СТРАТЕГИЯСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. АБАЙ АТЫНДАҒЫ ҚАЗҰПУ, ХАБАРШЫ «ТАРИХ ЖӘНЕ САЯСИ-ӘЛЕУМЕТТІК ҒЫЛЫМДАР» СЕРИЯСЫ. 2, 65 (Чер 2021). DOI:https://doi.org/10.51889/2020-2.1728-5461.29.