Бұл мақала Оңтүстік Кореяның халықаралық имиджін қалыптастыруда ақпараттық коммуникациялық технологияларды колданудың ерекшеліктерін анықтауға арналған. Авторлар Корей Республикасының әлемге танымал болуына ақпараттық коммуникация оң әсер етті деген пікір айтады. Оңтүстік Кореяның имидждік стратегиясын қалыптастыруда АКТ-дыі рөлі мен оны қолданудың негізгі факторларды саралаған. Қазіргі замандағы халықаралық қатынастардағы имидждік стартегияны зерттеуге арналған «ақпараттық саясат», «ақпараттық коммуникациялық технологиялар», «иимдж» сияқты түрлі категориялық тұжырымдарды саралай отырып, Оңтүстік Кореяның имидждік стратегиясының ерекшелігін концетуалдық және идеологиялық негізін ашуға талпыныс жасауға тырысқан.
ОҢТҮСТІК КОРЕЯНЫҢ ИМИДЖДІК СТРАТЕГИЯСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Жарияланған June 2021
150
160
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Кілтті сөздер
ақпараттық саясат, ақпараттық коммуникациялық технологиялар, иимдж, ақпараттық кеңістік, ел брендингі, мемлекет, саясат
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Байсултанова, К. і Қалдыбай , А. 2021. ОҢТҮСТІК КОРЕЯНЫҢ ИМИДЖДІК СТРАТЕГИЯСЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ АҚПАРАТТЫҚ-КОММУНИКАЦИЯЛЫҚ ТЕХНОЛОГИЯЛАРДЫ ҚОЛДАНУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Тарих және саяси-әлеуметтік ғылымдар сериясы. 2, 65 (Чер 2021). DOI:https://doi.org/10.51889/2020-2.1728-5461.29.