Мақалада Қазақстанның сән индустриясын дамыту қажеттілігі көрсетілген. Сән индустриясының дамуының жеңіл өнеркәсіп жағдайына тәуелділігі көрсетілген. Жеңіл өнеркәсіптегі бар өзекті мәселелерді ойдағыдай шешу Қазақстанның сән индустриясындағы маркетингтік құрауышты дамыту үшін жағдай жасауға мүмкіндік беретіні дәлелденді. Қазақстанның сәнді киім нарығы маркетинг тұрғысынан болашағы бар және өсіп келе жатқан болып табылады. Брендтің нарықтағы рөлін және өндірістік үдерістердің маңыздылығын ескеру қажет. Қазақстан Республикасының дизайнерлік брендтерінің маркетингтік стратегиясын одан әрі дамыту бойынша нақты ұсыныстар берілді.
ҚАЗАҚСТАННЫҢ СӘНДІК АПТАСЫНЫҢ ЖӘНЕ ДИЗАЙНЕРЛІК БРЕНДТЕРІН ІЛГЕРІЛЕТУ БОЙЫНША МАРКЕТИНГТІК ШЕШІМДЕР
Жарияланған June 2021
178
311
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
маркетинг, дизайн, бренд, стратегия, сән индустриясы
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Мусаханова, М. і Мусаханова, Ж. 2021. ҚАЗАҚСТАННЫҢ СӘНДІК АПТАСЫНЫҢ ЖӘНЕ ДИЗАЙНЕРЛІК БРЕНДТЕРІН ІЛГЕРІЛЕТУ БОЙЫНША МАРКЕТИНГТІК ШЕШІМДЕР. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Тарих және саяси-әлеуметтік ғылымдар сериясы. 1, 68 (Чер 2021). DOI:https://doi.org/10.51889/2021-1.1728-5461.08.