Мақалада тарихи-мәдениеттану көзқарасы тұрғысынан болашақ мұғалімдерді кәсіби және педагогика-лық даярлау мәселелері қарастырылады. Авторлар «мәдениет», «мәдениеттің қарқындылығы» ұғымдары-ның мәдениетке бағытталған оқытуды қарастыру кезінде тарихи-генетикалық әдіс мәселелерінің мәнін ашуға әрекет жасаған. Сондай-ақ, педагогикалық білім берудің мәдени-бағытталған мазмұнының принцип-тері, мұғалімнің кәсіби-педагогикалық дайындығы барысында мәдениеттану жайлы көзқарасты жүзеге асы-рудың педагогикалық шарттары берілген. Сонымен қатар, мақала тарихи-мәденитану көзқарасының қажет-тігі мен мазмұнын таңдауды шарттастыратын педагогикалық білім беруді жүзеге асыруға бағытталған.
ТАРИХИ-МӘДЕНИ КӨЗҚАРАС ТҰРҒЫСЫНАН БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМНІҢ КӘСІБИ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ДАЙЫНДЫҒЫ
Жарияланған May 2021
76
102
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Шингисбаев , Б. 2021. ТАРИХИ-МӘДЕНИ КӨЗҚАРАС ТҰРҒЫСЫНАН БОЛАШАҚ МҰҒАЛІМНІҢ КӘСІБИ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ДАЙЫНДЫҒЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Тарих және саяси-әлеуметтік ғылымдар сериясы. 1, 64 (Трав 2021). DOI:https://doi.org/10.51889/2020-1.1728-5461.14.