«Ақ жол» газетінің оқу-ағарту тақырыбындағы мақалаларын зерттеу бүгінгі білім беру тарихын жаңғыртуда өте маңызды. Себебі, ол мақалалардан қазақ зиялыларының сол кезеңдегі көзқарастарын, ұлттық білім жүйесін қалыптастыру жолындағы талпыныстарын көруге болады. Бұл басылым тек Кеңес үкіметінің саясатын насихаттаған жоқ, сонымен қатар халықтың мұң-мұқтажын, білім мен ғылымға деген ұмтылысын көрсетті. Егер сіз осы тақырыпқа қатысты нақты мақалаларды іздесеңіз, «Ақ жол» газетінің архивтерін қарастыруға немесе осы тақырыпта жазылған еңбектерді зерттеуге болады. 1920–1925 жылдары Ташкент қаласында жарық көрген «Ақ жол» газеті қазақ халқының рухани-мәдени дамуына үлкен ықпал етті. Басылым сол кезеңдегі білім беру, мектеп жүйесі, ұлттық оқу бағдарламалары, мұғалімдердің дайындығы және оқулық мәселелері сияқты маңызды тақырыптарды қамтыды. Бұл мақалада «Ақ жол» газетінің оқу-ағарту саласындағы рөлі мен маңыздылығы қарастырылады.
Газет беттерінде халықтың сауатын ашу, жаңа мектептер ашу, оқытудың заманауи әдістерін енгізу мәселелері кеңінен талқыланды. Сонымен қатар, Ахмет Байтұрсынұлы, Жүсіпбек Аймауытов, Мағжан Жұмабаев сынды қазақ зиялылары білім беру саласын дамытуға қатысты мақалалар жариялап, ұлттық мектептердің бағыт-бағдарын айқындауға үлес қосты. Газет редакциясы оқу-ағарту ісін кеңес үкіметінің саяси-идеологиялық талаптарына сәйкестендірумен қатар, ұлттық ерекшеліктерді сақтауға да ұмтылды.
Зерттеу барысында «Ақ жол» газетінде жарияланған оқу-ағарту тақырыбындағы материалдар талданып, олардың мазмұны мен қоғамға ықпалы анықталды. Газеттің білім беру жүйесіне тигізген әсері тарихи деректер негізінде сараланып, басылымның ағартушылық қызметіне баға беріледі.Бұл зерттеу «Ақ жол» газетінің тек саяси-әлеуметтік басылым ғана емес, сонымен қатар, қазақ халқының білім жүйесін қалыптастыруға ықпал еткен маңызды ағартушылық құрал болғанын көрсетеді.