Мақалада "Action Research" әдістемесі (іс-әрекеттегі зерттеу) мұғалімдердің интроспекциясы мен кәсіби дамуының тиімді құралы ретінде қарастырылады. "Action Research" мүмкіндіктері өз тәжірибесін зерттеу контекстінде талданады, оның дәстүрлі рефлексия әдістерінен артықшылығы ерекшеленеді. Мақала "Action Research" құрылымын және кезеңдерін ұсынады, сонымен қатар әдісті білім беру тәжірибесінде қолдану мысалдарын сипаттайды. Қорытындыда педагогтердің үздіксіз кәсіби өсуі үшін "Action Research" жоғары құндылығы туралы қорытынды жасалады. Мұғалімнің өз тәжірибесін зерттеу және талдау контекстінде "Action Research" әдісінің тиімділігі қарастырылады. Әс әрекетті зерттеу-бұл мұғалімдерге өз тәжірибелерін жүйелі түрде зерттеуге, мәселелерді анықтауға және оларды шешудің стратегияларын жасауға мүмкіндік беретін циклдік процесс. Бұл тәсіл мұғалімдердің кәсіби дамуына, білім сапасын жақсартуға және оқушылардың ынтасын арттыруға қалай ықпал ететініне назар аударады. "Action Research"-ті әртүрлі білім беру мекемелерінде сәтті қолдану мысалдары және оны практикалық педагогикада қолдану салалары келтірілген. Мақалада іс-әрекеттегі зерттеу тәсілін сабақ барысында қолданудың тиімділігі мен әлсіз тұстары анықталады, сабақ барысында қолданылған әдіс-тәсілдер мен бағалау стратегиясының нәтижеге жетуі қаншалықты жүзеге асқандығына зерттеу жүргізіледі.
МҰҒАЛІМНІҢ ӨЗ ТӘЖІРИБЕСІН ЗЕРТТЕУДЕГІ «ACTION RESEARCH» ТӘСІЛІНІҢ ТИІМДІЛІГІ
Жарияланған September 2025
0
0
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Г.М. Сүлейменова, Б.А. Жамелов і А.С. Қасымбеков 2025. МҰҒАЛІМНІҢ ӨЗ ТӘЖІРИБЕСІН ЗЕРТТЕУДЕГІ «ACTION RESEARCH» ТӘСІЛІНІҢ ТИІМДІЛІГІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Тарих және саяси-әлеуметтік ғылымдар сериясы. 3, 86 (Вер 2025). DOI:https://doi.org/10.51889/2959-6017.2025.86.3.025.