Мақалада 2022-2023 жылдары Түркістан облысында жүргізілген далалық зерттеулер барысында жинақталған мәліметтерді талдау негізінде тіл ахуалы мен өңірдегі тіл саясатының келешегі туралы сараптамалық қорытындыларды педагогикалық тәжірибеде пайдалану мүмкіндіктері айқындалған. Сарапшылар ретінде жергілікті әкімшіліктің тиісті бөлімшелерінің қызметкерлері, білім беру ұйымдарының басшылары мен қызметкерлері, жоғары оқу орындарының ғылыми қызметкерлері болды.
Педагогикалық тәжірибе деп студенттер мен оқушыларға әртүрлі пәндер мен курстар оқытуында қазіргі тілдік жағдайдың негізгі тенденцияларын және аймақтағы тіл саясатының даму болашағын түсіндіруді айтады. Мұндай түсіндіру шаралары Қазақстан Республикасындағы тіл саясатын дамытудың 2023-2029 жылдарға арналған тұжырымдамасын іске асыру аясында өзекті болып көрінеді, өйткені жастардың тіл саясаты бастамаларын қабылдауы, атап айтқанда қазақ тілінің латын графикасына көшуі, көбінесе кәсіптік тәжірибесі бар сарапшылардың пікірлеріне негізделген ақпараттық компанияның дәлелдеріне байланысты.
Сарапшының қорытындысы облыстық және аудандық деңгейдегі басқармалардың тиісті бөлімдерінің қызметкерлерімен, облыстың әр өңіріндегі білім беру ұйымдарының қызметкерлері мен басшыларымен, жоғары оқу орындарында жұмыс істейтін оқытушылар мен сарапшылармен жеке және топтық сараптамалық сұхбат әдісімен зерделенді. Сонымен қатар, жергілікті әкімшіліктерге және оқу орындарына барған кезде қатысушыларды бақылау әдісі пайдаланылды, бұл ғимараттар, кітапханалардағы кітаптар мен оқу құралдарының ішіндегі әртүрлі тілдердегі көрнекі ақпараттың таралу деңгейін бағалауға мүмкіндік берді.
Сараптамалық қорытындыларды талдау 2022-2023 жылдар аралығында Түркістан облысының түрлі аймақтарында сарапшылар сұхбаттары, топтық талқылаулар және қатысушылардың бақылауы кезінде жиналған далалық материалдарға негізделген.