Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

АБАЙ АТЫНДАҒЫ ҚАЗҰПУ, ХАБАРШЫ «ТАРИХ ЖӘНЕ САЯСИ-ӘЛЕУМЕТТІК ҒЫЛЫМДАР» СЕРИЯСЫ

БІРІНШІ ДҮНИЕЖҮЗІЛІК СОҒЫС БАСТАЛҒАНҒА ДЕЙІН ГЕРМАНИЯНЫҢ ШЫҒЫС АФРИКА КОЛОНИЯСЫНДАҒЫ ЕУРОПАЛЫҚ ҚОНЫС АУДАРУШЫЛАРДЫҢ БАЛАЛАРЫНА АРНАЛҒАН МЕКТЕПТЕГІ БІЛІМ БЕРУДІҢ ДАМЫТУ МӘСЕЛЕСІ

Жарияланған September 2023
Университет Регенсбург
Аңдатпа

Ұсынылған мақалада автор неміс Шығыс Африкасындағы Кайзер Германияның ең ірі колония-ларының бірінде өткен зерттеу кезінде тиісті назар аудармаған бірқатар мәселелерді қарастырды. Германияның Шығыс Африка колониясындағы еуропалық қоныс аударушыларға арналған Германияның отарлық иеліктеріндегі білім беру мекемелерінің даму тақырыбы Германияның осы ең үлкен колониясының отаршылдық өткенін зерттеудің жаңа бағыты болып табылады. Айта кету керек, автор архивтік материалдар, сондай-ақ мерзімді баспа материалдары негізінде колонияның отарлық органдарының, сондай-ақ еуропалық қоныс аударушылардың балаларына арналған мектептер ұйымдастырудағы Кайзер Германияның Орталық отарлық мекемелерінің негізгі бағыттарын ашуға тырысты. Германияның Орталық федералды мұрағатының мұрағаттық материалдарымен танысу нәтижесінде отаршыл топтардың, сондай-ақ Рейхстаг депутаттарының еуропалық қоныс аударушы-лардың балаларына арналған мектептер құру мәселесін шешуге деген екіұшты көзқарасы тұрғысынан белгілі бір көрініс пайда болады. Сонымен қатар, Шығыс Африкада Еуропалық балалар үшін мектептегі білім беруді дамытудағы үлкен кедергі мәселенің таза қаржылық жағы болды.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Шмид, В. 2023. БІРІНШІ ДҮНИЕЖҮЗІЛІК СОҒЫС БАСТАЛҒАНҒА ДЕЙІН ГЕРМАНИЯНЫҢ ШЫҒЫС АФРИКА КОЛОНИЯСЫНДАҒЫ ЕУРОПАЛЫҚ ҚОНЫС АУДАРУШЫЛАРДЫҢ БАЛАЛАРЫНА АРНАЛҒАН МЕКТЕПТЕГІ БІЛІМ БЕРУДІҢ ДАМЫТУ МӘСЕЛЕСІ. АБАЙ АТЫНДАҒЫ ҚАЗҰПУ, ХАБАРШЫ «ТАРИХ ЖӘНЕ САЯСИ-ӘЛЕУМЕТТІК ҒЫЛЫМДАР» СЕРИЯСЫ. 76, 4 (Вер 2023). DOI:https://doi.org/10.51889/2959-6017.2023.77.2.010.