Білім беру процесін жаңғыртудың маңызды міндеттерінің бірі білім алушылардың танымдық уәждемесін дамыту мәселесі болып табылады. Мақала авторлары оқу тәжірибесінде күнделікті тарихты қолдану білім алушылардың танымдық мотивациясының дамуына қалай әсер ететінін зерттеуге, сондай-ақ күнделікті тарих материалын білім беру процесіне қосу үшін мұғалімнің жасаған жұмыс моделін қолдану нәтижелерін ұсынуға тырысады.
Тарихи, педагогикалық және әдістемелік әдебиеттерді зерттеу негізінде мақала авторлары студенттердің танымдық іс-әрекетін ынталандырудың көп факторлы, оның полимотивтілігі туралы қорытынды жасады. Зерттеу нәтижесінде авторлар өткен оқиғаларды "төменнен" және "Іштен" тарих ретінде жаңа оқуды бере отырып, оларға күнделікті материал қосу арқылы тарих сабақтарының әдеттегі мазмұнын өзгерту білім алушылардың танымдық мотивациясын дамытуға жағдай жасауға ықпал ететінін анықтады
Мақала авторларының зерттеуі білім алушылар үшін күнделікті тарихтың жеке-маңызды материалын оқыту практикасында қолдану білім беру мотивациясының дамуына оң әсер ететіндігін көрсетті. Авторлар жасаған тұжырымдар тарихи пәндерді зерттеудің теориялық тәсілдері мен әдістемелік құралдарының дамуына ықпал етеді.