Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

АБАЙ АТЫНДАҒЫ ҚАЗҰПУ, ХАБАРШЫ «ТАРИХ ЖӘНЕ САЯСИ-ӘЛЕУМЕТТІК ҒЫЛЫМДАР» СЕРИЯСЫ

ОҚУ ПРАКТИКАСЫНДАҒЫ КҮНДЕЛІКТІ ӨМІР ТАРИХЫ ТАНЫМДЫҚ МОТИВАЦИЯНЫ ДАМЫТУ ФАКТОРЫ РЕТІНДЕ: ХХ ҒАСЫРДАҒЫ ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫНЫҢ МАТЕРИАЛЫНДА

Жарияланған April 2023
«Alikhan Bokeikhan University» ББМ
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Ирина Анисимова

"Alikhan Bokeikhan University" қоғамдық бірлестігінің әлеуметтік-гуманитарлық ғылымдар кафедрасының аға оқытушысы

ББМ "Alikhan Bokeikhan University"
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Фердания Рамазанова

тарих ғылымдарының кандидаты, "Alikhan Bokeikhan University" ББ, Семей, Қазақстан

Абай атындағы ҚазҰПУ
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

Толқын Әуелгазина

саяси ғылымдарының докторы, доцент, академиялық мәселелер жөніндегі департамент директорының орынбасары,  Абай атындағы ҚазҰПУ, Алматы, Қазақстан

Аңдатпа

Білім беру процесін жаңғыртудың маңызды міндеттерінің бірі білім алушылардың танымдық уәждемесін дамыту мәселесі болып табылады. Мақала авторлары оқу тәжірибесінде күнделікті тарихты қолдану білім алушылардың танымдық мотивациясының дамуына қалай әсер ететінін зерттеуге, сондай-ақ күнделікті тарих материалын білім беру процесіне қосу үшін мұғалімнің жасаған жұмыс моделін қолдану нәтижелерін ұсынуға тырысады.

Тарихи, педагогикалық және әдістемелік әдебиеттерді зерттеу негізінде мақала авторлары студенттердің танымдық іс-әрекетін ынталандырудың көп факторлы, оның полимотивтілігі туралы қорытынды жасады. Зерттеу нәтижесінде авторлар өткен оқиғаларды "төменнен" және "Іштен" тарих ретінде жаңа оқуды бере отырып, оларға күнделікті материал қосу арқылы тарих сабақтарының әдеттегі мазмұнын өзгерту білім алушылардың танымдық мотивациясын дамытуға жағдай жасауға ықпал ететінін анықтады

Мақала авторларының зерттеуі білім алушылар үшін күнделікті тарихтың жеке-маңызды материалын оқыту практикасында қолдану білім беру мотивациясының дамуына оң әсер ететіндігін көрсетті. Авторлар жасаған тұжырымдар тарихи пәндерді зерттеудің теориялық тәсілдері мен әдістемелік құралдарының дамуына ықпал етеді.

pdf (English)
Тіл

English

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Anissimova, I., Ramazanova, F. і Auyelgazina, T. 2023. ОҚУ ПРАКТИКАСЫНДАҒЫ КҮНДЕЛІКТІ ӨМІР ТАРИХЫ ТАНЫМДЫҚ МОТИВАЦИЯНЫ ДАМЫТУ ФАКТОРЫ РЕТІНДЕ: ХХ ҒАСЫРДАҒЫ ҚАЗАҚСТАН ТАРИХЫНЫҢ МАТЕРИАЛЫНДА. АБАЙ АТЫНДАҒЫ ҚАЗҰПУ, ХАБАРШЫ «ТАРИХ ЖӘНЕ САЯСИ-ӘЛЕУМЕТТІК ҒЫЛЫМДАР» СЕРИЯСЫ. 75, 3 (Квіт 2023). DOI:https://doi.org/10.51889/1728-5461.2023.1.76.019.