Бұл мақалада бағалауды оқу процесінде қолдану, оларды қазіргі жаңартылған білім беру мазмұны жүйесінде қолдану қажеттілігі, сондай-ақ білім беру процесінің тиімділігіне әсері қарастырылады. Сондай-ақ мақалада критериалды бағалауды қолданудың маңыздылығы, оның қағидалары және критериалды бағалаудың үш жақты маңызы: мұғалім, оқушы және ата-аналар үшін маңызы. Критериал-ды бағалау - нақты белгіленген критерийлерге сүйене отырып, оқушылардың нақты қол жеткізген оқу нәтижелерін оқу процесінің күтілетін нәтижелерімен сәйкестендіру процесі. Критериалды бағалауды енгізудің мақсаты - мектептердегі білім беру сапасын арттыру және мектеп түлектерінің білімін халықаралық стандарттарға сай жеткізу. Мақалада Қазақстан тарихы пәні бойынша қалыптастырушы және жиынтық бағалау тапсырмаларының мысалдары келтірілген. Білім беру процесінде критериалды бағалауды қолдану нәтижелері және олардың элементтері туралы қорытынды жасалады.
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
бағалау, критериалды бағалау, қалыптастырушы бағалау, жиынтық бағалау, бағалау критерийлері, өзін-өзі бағалау.
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Орымбай, Ф. 2021. ТАРИХТЫ ОҚЫТУ ПРОЦЕСІНДЕ БАҒАЛАУДЫҢ РӨЛІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Тарих және саяси-әлеуметтік ғылымдар сериясы. 1, 64 (Трав 2021).