Тақырыпты зерттеу үшін 50-60 жылдардағы қазақ режиссерінің 2 фильмін таңдадық. 20 ғасыр ХХ ғасырдың екінші жартысындағы қазақтардың кеңестік болмысының қалыптасу, иелену және бейнелену процесін барынша айқын көрсететін Ш.Айманов «Әкелер елі» (драма 1966) және «Біздің аяулы дәрігер» (комедия 1957). ғасыр. «Әкелер елі» фильмі рифмалық сюжеттердің континуумын қамтиды, оның негізгі мағынасы – қазақ мәдениетін тарихи жадының кеңестік баяндаушылығына қосу және жалпы кеңестік болмысқа ие болу. Мюзиклдік ревю жанрындағы комедия – «Карнавал түні» (1956) тақырыбына арналған қазақстандық вариация, кеңестік қоғамды жылымықпен жігерлендіретін, сондай-ақ мейрам қарсаңындағы халықтың әл-ауқатының айтарлықтай өсуін бейнелейді. «Жарқын коммунистік ертең». Зерттелген фильмдер 20 ғасырдың екінші жартысындағы қазақстандық қоғамның этномәдени және идеологиялық қайта құруларын бейнелей отырып, этникалық және жалпыкеңестік бірегейліктердің диалогы мен диалектикасын барынша айқын көрсетеді. Екі фильм де бір процестің екі қырын көрсетеді: егер «Аталар жерінде» сюжет этноәлеуметтік, діни және дәстүрді кеңестікке сіңірсе, «Біздің қымбатты дәрігер» фильмінде, керісінше, кеңестік. ұлттық субъектілікпен нақтыланады.
ИСТОРИЧЕСКИЕ СЮЖЕТЫ И ОБРАЗЫ ОБРЕТЕНИЯ НАЦИОНАЛЬНОЙ И ОБЩЕСОВЕТСКОЙ СУБЪЕКТНОСТИ КАЗАХОВ В КИНЕМАТОГРАФЕ 50-60-гг. ХХ в.
Жарияланған September 2022
179
0
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Ж.Б., А. і И.В. , К. 2022. ИСТОРИЧЕСКИЕ СЮЖЕТЫ И ОБРАЗЫ ОБРЕТЕНИЯ НАЦИОНАЛЬНОЙ И ОБЩЕСОВЕТСКОЙ СУБЪЕКТНОСТИ КАЗАХОВ В КИНЕМАТОГРАФЕ 50-60-гг. ХХ в. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Тарих және саяси-әлеуметтік ғылымдар сериясы. 73, 1 (Вер 2022). DOI:https://doi.org/10.51889/2022-2.1728-5461.21.