Мақала тарих сабақтарында жобалық технологияны зерттеу және қолдану мәселелеріне арналған.
Осы технологияның мақсаты, түрлері мен кезеңдері анықталды. Соңғы онжылдықтарда әлемдік
қоғамдастықтың дамуы білім беру мен тәрбие жүйесінің орталығына адамның жеке басының
басымдығын айқын көрсетіп отыр. Қазіргі қоғамда сыни, шығармашылық тұрғыдан түсіну және
ғылым жетістіктері мен озық педагогикалық тәжірибені қолдану арқылы өз қызметінің мазмұнын
жаңарта алатын мұғалімге деген қажеттілік артты. Жоба әдісі тәуелсіз танымдық іс-әрекеттер
нәтижесінде белгілі бір мәселені шешуге мүмкіндік беретін және белгілі бір қызмет өнімі түрінде осы
нәтижелерді ұсынуды көздейтін студенттердің оқу-танымдық әдістері мен іс-әрекеттерінің белгілі бір
жиынтығын қамтиды. Заманауи білім беру технологияларын қолдану оқу процесінің тиімділігін
арттырады, оқушылардың оқу мотивациясы мен танымдық белсенділігін арттырады, дидактикалық
жаңалықтарды шығармашылық тұрғыдан іздеу жағдайында мұғалімдерді үнемі қолдайды. Білім беру
үдерісі объектілерінен оқушылар белсенді және табысты субъектілерге айналады, бұл мұғалімнің
кәсіпқой ретіндегі табыстылығына да ықпал етеді. Жобалық технологияны қолдану оқытудың әр
қатысушысының жеке сенімділігін арттыруға, оның өзін-өзі жүзеге асыруына және рефлексиясына
ықпал етеді.
ЖОБА ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ МАЗМҰНЫ, ПРИНЦИПТЕРІ ЖӘНЕ ОНЫҢ ТАРИХ САБАҚТАРЫНДА ҚОЛДАНЫЛУЫ
Жарияланған September 2022
188
146
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Г.Т., Д. 2022. ЖОБА ТЕХНОЛОГИЯСЫНЫҢ МАЗМҰНЫ, ПРИНЦИПТЕРІ ЖӘНЕ ОНЫҢ ТАРИХ САБАҚТАРЫНДА ҚОЛДАНЫЛУЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Тарих және саяси-әлеуметтік ғылымдар сериясы. 73, 1 (Вер 2022).